Team en vacatures

De mensen achter het

Jan Kruis Museum

Wie zijn wij?

Ons team bestaat uit enthousiaste vrijwilligers, zij vervullen
verschillende taken en met elkaar kunnen we de deur van het
museum voor de bezoeker open houden. Gastvrouwen/heren, roostermakers, bestuursleden, website en multimedia beheerders, allen doen dit met grote betrokkenheid
voor het museum en voor elkaar.

Kortom zonder deze geweldige club zijn we nergens. Draag jij het werk van Jan Kruis ook een warm hart toe en vind je het leuk om gasten te ontvangen in het museum en winkelgedeelte, meld je dan aan, als gastvrouw/heer.

We kunnen je hulp goed gebruiken!

“Als gastdame/ heer, ben jij het visitekaartje van het museum”

Leontine Kruis

Vrijwilligerscoördinator

Dit bestuurslid geeft vorm aan het vrijwilligersbeleid en draagt zorgt voor de bemensing van het museum incl. de winkel. Dit betekent de werving en sectie, training en zorg(behoud) van vrijwilligers. Daarnaast is er de zorg voor de roosters en kan sprake zijn van stagebegeleiding. Een roostersamensteller en een werkgroep ondersteunen dit bestuurslid.

Kwaliteiten:
– Communicatieve vaardigheden
– Kan anderen motiveren en aansturen
– Ervaring in het begeleiden van vrijwilligers is een pré

Gastvrouw/gastheer

U bent het visitekaartje van het museum. Samen zorgen we ervoor dat de bezoekers met een grote glimlach weer naar buiten gaan.

Vrijwilliger

We zoeken altijd naar enthousiaste vrijwilligers die mee willen helpen in en rond het museum.

Stuur een mailtje naar info@jankruismuseum.nl

Heb je vragen over de vacatures of wil je een open sollicitatie versturen?

Stuur dan een mailtje naar info@jankruismuseum.nl